Co jeść gdy biegasz?

Przepisy i porady dotyczące posiłków przed, w trakcie i po biegu.

Dawno tutaj nie zaglądałam, a to dlatego, że byłam mocno zajęta.

Najpierw biegłam dookoła województwa, później odpoczywałam, choroba, szczepienie, nawet chandrę załapałam, a gdy już doszłam do siebie, to wpadłam w wir pracy.
Część czasu pochłaniały mi ćwiczenia i powrót do biegania, dużą część praca, a resztę przeznaczyłam na e-book, który właśnie oddaję w Twoje ręce.

Nie wiesz o jakim biegu piszę? Przeczytaj o nim tutaj.

Obiegłam województwo pomorskie w 14 dni. Pokonałam ponad 1000 km i czuję się świetnie. Co to były za emocje i doświadczenia... Cały czas tęsknię. Biegnąc tak sobie pomyślałam, że to całe moje bieganie jest o wiele łatwiejsze niż życie. Podczas tak długiego biegu liczy się bowiem tylko kilka rzeczy oraz tu i teraz. Jeść, pić, spać i podnieść jeszcze raz nogę. Czułam, że żyję. Wspaniałe uczucie. Wszystkie relacje jakie nagrywałam są dostępne na moim kanale Youtube, więc możesz do nich powrócić kiedy tylko będziesz mieć na to ochotę.

To właśnie podczas tego biegu zrodziło się we mnie pragnienie napisania książki dotyczącej najważniejszych rzeczy, o które warto zadbać, aby biegać z radością i bez kontuzji. Książki, która pomoże wielu osobom już biegającym, ale także ułatwi start tym, którzy dzisiaj jeszcze nawet nie myślą o bieganiu.

Zanim jednak napiszę pełną książkę postanowiłam podzielić się z Tobą kilkoma moimi przepisami oraz wskazówkami jakie stosuję w trakcie biegania. I oto on, jest nowy, w mojej opinii piękny, gotowy e-book. Pobierz go za darmo i sprawdź ile chcesz z niego wdrożyć u siebie.

Ten e-book jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz czuć się fajnie w swoim ciele,
  • zaczęłaś biegać, albo planujesz, ale nie wiesz co jeść,
  • przygotowujesz się do zawodów i zastanawiasz się jakie jedzenie i jakie napoje ze sobą zabrać,
  • szukasz pysznych, zdrowych i łatwych przepisów,
  • nie masz czasu na długie gotowanie,
  • ćwiczysz, ale nie widzisz efektów,
  • chcesz lepiej wyglądać w stroju kąpielowym,
  • ciekawi cię co je ultramaratonka, kobieta, która przebiegła 1000 km w 14 dni.

Jeśli chociaż jeden z powyższych punktów jest tym czego szukasz,
to pobierz darmowy e-book.

Co w nim znajdziesz?

  • Dowiesz się co warto jeść przed, w trakcie i po treningu.
  • Zapoznasz się z moimi metodami nawadniania podczas biegu.
  • Poznasz też trochę moją historię.
  • Otrzymasz aż 16 sprawdzonych przepisów, które pomogą Ci biegać z przyjemnością i bez kontuzji.

Moje przepisy są bezmleczne, bezglutenowe i w większości bezmięsne. W tych, w których jest mięso pokazuję także modyfikację bezmięsną.

Pozostaw komentarz